~~Pat~~
Liam i Caro !? Przeciż to niemożliwe-pomyślałam . Weszłam na fejsa . Miałam pełno nieodebranych zaproszeń do znajomych , ale nie miałam ochoty ich sprawdzać. Po chwili napisała do mnie jedna znajoma z byłej klasy .Nie lubiłam jej. Pusta lalunia ,która ma wszystko co chce.
-Hej .Jak ci mijają wakacje? :) - zdziwiło mnie to bo prawie nigdy się do mnie nie odzywała . Była zajęta patrzeniem sie w lusterko.
-Yy? Jakoś leci a co tam u cb? :3 - Szczerze ? wcale mnie to nie obchodziło ale z grzeczności zapytałaNic ciekawego . słyszałam ,że wygrałas konkurs.
-i co z tego?
-Bo mi podoba się Harry . Mogłabyś szepnąć mu słówko o mnie?-Poczułam się zazdrosna. Nie mam pojęcia dlaczego .
-Przykro mi ale nie ,bo nie kręcą go puste wymalowane lale :)x
Po chwili jak gdyby nigdy nic rozłączyła się z czatu..Hahah śmieszna jest. Ale dlaczego ja byłam zazdrosna!? Nie lubiłam Harry'ego . Denerwował mnie.
Spojrzałam na zegarek była 14:30 London Eye było tuż obok hotelu więc wiedziałam ,że sięnie spóźnie . Poszłam się przebrać w wyszłam .Usiadłam na ławce czekając na Zayn'a.
Po chwili dosiadł się do mnie jakiś koleś.
-Ej.. Sory ale tu jest zajęte..-P
owiedziałam złośliwie.
-To ja Zayn- wyszeptał
_Hahahahhahahaha- wybuchłam śmiechem. Był ubrany w brudny czerwony dres i kapelusz miał zaciągnięty na oczy.
-Dobra chodźmy..-Złapałmnie za ręke i usiedliśmy w kuli ,która właśnie była na ziemi. Zayn usiadł na przeciwko.
-Ej patrz co tam jest ?-wskazał na jakiś widok za szybą.
Odwróciłam się by sprawdzić.
-Nic tam nie widze - nadal patrzałam przez szybe.
Zaczęliśmy się wznosić. Po chwili Zayn zdjął kapelusz . Pod nim nie zauważyłam włosów postawionych na żel , tylko loczki
Bossskie, tylko takie krótkie :(
OdpowiedzUsuńFaaaaaaaaaaaaaaaaajny <3 :d / Asia
OdpowiedzUsuńDziękuje,że chociaż wy mnie wspieracie , ale niewiem czy dla 2 osób warto pisać :x
OdpowiedzUsuń/Kara